Ogni volta chì parlemu di l'AIDS, ci hè sempre paura è inquietudine perchè ùn ci hè nè cura nè vaccinu. In quantu à a distribuzione di l'età di e persone infettate da l'HIV, si crede generalmente chì i ghjovani sò a maiuranza, ma questu ùn hè micca u casu.
Cum'è una di e malatie infettive cliniche cumuni, l'AIDS hè estremamente distruttiva, micca solu hà un altu tassu di mortalità, ma hè ancu assai contagiosa. In l'ultimi anni, cù a crescente apertura di i cuncetti sessuali, u numeru di casi di AIDS hè aumentatu annu dopu annu. In u mo paese, a pupulazione infettata da HIV mostra attualmente una tendenza "à duie punte", è u tassu d'infezzione trà i gruppi di ghjovani è anziani cuntinueghja à cresce.
SIDA
Siccomu i ghjovani studienti sò in a so fase di maturità sessuale è anu cumpurtamenti sessuali attivi ma una debule cuscenza di u risicu, sò propensi à cumpurtamenti sessuali à altu risicu ligati à l'AIDS. Inoltre, cù l'intensificazione di l'invecchiamentu di a pupulazione, a basa di a pupulazione anziana infettata da l'AIDS si allarga ancu, è u numeru di casi appena diagnosticati in l'anziani cuntinueghja à cresce, rendendu l'AIDS più prevalente trà l'anziani.
U periodu d'incubazione di l'AIDS hè longu. I pazienti cù infezzione precoce averanu sintomi di frebba. Certi pazienti sperimenteranu ancu sintomi cum'è mal di gola, diarrea è linfonodi gonfi. Tuttavia, postu chì questi sintomi ùn sò micca abbastanza tipici, i pazienti ùn ponu micca rilevà a so cundizione in tempu, ritardendu cusì u trattamentu iniziale, accelerendu u sviluppu di a malattia è continueranu à sparghje l'infezzione, mettendu in periculu a sicurezza suciale.
U test hè l'unicu modu per sapè s'è vo site infettatu da l'HIV. Cunnosce u statutu di l'infezzione per mezu di test attivi è pigliendu trattamentu è misure preventive pò aiutà à cuntrullà a diffusione di l'HIV, ritardà u sviluppu di a malatia è migliurà a prognosi.
We Kit di test rapidu Baysenpò furnisceTest rapidu di l'HIVper una diagnosi precoce. Benvenuti à l'inchiesta se avete dumanda.


Data di publicazione: 13 dicembre 2024