Trattamentu di l'infezione da Hp 

Dichjarazione 17:U limitu di a rata di curazione per i protokolli di prima linea per i ceppi sensittivi deve esse almenu 95% di i pazienti guariti secondu l'analisi di u protocolu (PP), è u limitu di cura di l'analisi di trattamentu intenzionale (ITT) deve esse 90% o più altu. (Livellu di evidenza: altu; livellu cunsigliatu: forte)

Dichjarazione 18:Amoxicillin è tetracycline sò bassi è stabile. A resistenza di metronidazole hè generalmente più altu in i paesi ASEAN. A resistenza di claritromicina hè aumentata in parechji spazii è hà riduciutu a rata di eradicazione di a terapia tripla standard. (Livellu di evidenza: altu; livellu cunsigliatu: N/A)

Dichjarazione 19:Quandu u tassu di resistenza di clarithromycin hè 10% à 15%, hè cunsideratu cum'è un altu tassu di resistenza, è l'area hè divisa in una zona d'alta resistenza è una zona di resistenza bassu. (Livellu di Evidenza: Mediu; Livellu cunsigliatu: N/A)

Dichjarazione 20:Per a maiò parte di e terapie, u cursu 14d hè ottimali è deve esse usatu. Un cursu più curtu di trattamentu pò esse accettatu solu s'ellu hè statu pruvatu à ottene in modu affidabile un limitu di 95% di curazione da PP o un 90% di u limitu di cura di l'analisi ITT. (Livellu di evidenza: altu; livellu cunsigliatu: forte)

Dichjarazione 21:L'scelta di l'opzioni di trattamentu di prima linea cunsigliate varieghja per regione, locu geograficu è mudelli di resistenza à l'antibiotici cunnisciuti o previsti da i pazienti individualizzati. (Livellu di evidenza: altu; livellu cunsigliatu: forte)

Dichjarazione 22:U regime di trattamentu di seconda linea deve include antibiotici chì ùn sò micca stati utilizati prima, cum'è amoxicillin, tetracycline, o antibiotici chì ùn anu micca aumentatu a resistenza. (Livellu di evidenza: altu; livellu cunsigliatu: forte)

Dichjarazione 23:L'indicazione primaria per a prova di sensibilità à l'antibiotici hè di realizà trattamenti basati nantu à a sensibilità, chì sò attualmente realizati dopu a fallimentu di a terapia di seconda linea. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: forte) 

Dichjarazione 24:Quandu hè pussibule, u trattamentu curativu deve esse basatu nantu à una prova di sensibilità. Se a prova di suscettibilità ùn hè micca pussibule, e droghe cù resistenza universale à a droga ùn deve esse micca inclusa, è e droghe cù resistenza à a droga bassa deve esse usata. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: forte)

Dichjarazione 25:Un metudu per aumentà a rata di eradicazione di l'Hp aumentendu l'effettu antisecretoriu di PPI richiede un genotipu CYP2C19 basatu in l'ospite, sia aumentendu a dose alta di PPI metabolica o utilizendu un PPI chì hè menu affettatu da CYP2C19. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: forte)

Dichjarazione 26:In presenza di resistenza di metronidazole, aumentà a dosa di metronidazole à 1500 mg / d o più è allargendu u tempu di trattamentu à 14 ghjorni aumenterà a tarifa di curazione di a terapia quadruple cù expectorant. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: forte)

Dichjarazione 27:I probiotici ponu esse aduprati com'è terapia additiva per riduce e reazzioni avversi è migliurà a tolleranza. L'usu di probiotici più trattamentu standard pò esse risultatu in un aumentu adattatu di i tassi di eradicazione. Tuttavia, sti benefici ùn sò micca stati dimustrati per esse efficaci. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: debule)

Dichjarazione 28:Una suluzione cumuni per i pazienti chì sò allergii à a penicillina hè l'usu di una terapia quadruple cù expectorant. L'altri opzioni dependenu di u mudellu di suscettibilità lucale. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: forte)

Dichjarazione 29:A rata annuale di reinfezione di Hp rappurtata da i paesi ASEAN hè 0-6.4%. (Livellu di evidenza: mediu) 

Dichjarazione 30:A dispepsia ligata à Hp hè identificabile. In i malati cù dispepsia cù infezzione Hp, se i sintomi di dispepsia sò alleviati dopu chì Hp hè riesciutu à eradicatu, questi sintomi ponu esse attribuiti à l'infezzione Hp. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: forte)

 

Seguità

Dichjarazione 31: 31a:Un esame non invasivu hè cunsigliatu per cunfirmà se l'Hp hè eradicata in i malati cù ulcera duodenale.

                    31b:Normalmente, da 8 à 12 settimane, una gastroscopia hè cunsigliatu per i malati cù ulcera gastrica per registrà a guariscenza completa di l'ulcera. Inoltre, quandu l'ulcera ùn guarisce micca, una biòpsia di a mucosa gastrica hè cunsigliatu per escludiri a malignità. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: forte)

Dichjarazione 32:U cancer gastru precoce è i malati cù linfoma MALT gastricu cù infezzione Hp deve cunfirmà se Hp hè eradicatu cù successu almenu 4 settimane dopu à u trattamentu. L'endoscopia di seguitu hè cunsigliatu. (Livellu di evidenza: altu; valutazione cunsigliata: forte)


Tempu di post: 25-06-2019