A Ghjurnata Mundiale di l'Alzheimer hè celebrata u 21 di settembre di ogni annu. Sta ghjurnata hè destinata à sensibilizà u publicu à a malatia d'Alzheimer, à sensibilizà u publicu à a malatia è à sustene i pazienti è e so famiglie.
A malatia d'Alzheimer hè una malatia neurologica progressiva crònica chì spessu si traduce in un declinu cognitivu progressivu è in una perdita di memoria. Hè una di e forme più cumuni di malatia d'Alzheimer è di solitu colpisce e persone di più di 65 anni. A causa esatta di a malatia d'Alzheimer hè scunnisciuta, ma a ricerca scientifica suggerisce chì certi fattori possinu esse implicati in u so sviluppu, cum'è mutazioni genetiche, anomalie proteiche è perdita di neuroni.
I sintomi di a malatia includenu perdita di memoria, difficultà di lingua è di cumunicazione, alterazione di u ghjudiziu, cambiamenti di personalità è di cumpurtamentu, è assai di più. À misura chì a malatia progredisce, i pazienti ponu avè bisognu d'aiutu cù l'attività di a vita quotidiana. Attualmente, ùn ci hè micca una cura cumpleta per a malatia d'Alzheimer, ma i trattamenti farmacologichi è micca farmacologichi ponu esse aduprati per rallentà a progressione di a malatia è migliurà a qualità di vita.
Sè vo o qualchissia vicinu à voi hà sintomi o preoccupazioni simili, cunsultate subitu un duttore per una valutazione è una diagnosi. I duttori ponu fà una seria di testi è valutazioni per cunfirmà a malatia d'Alzheimer è sviluppà un pianu di trattamentu persunalizatu basatu annantu à a cundizione. Inoltre, hè impurtante furnisce sustegnu, capiscitura è cura, è sviluppà arrangiamenti cutidiani adatti per aiutà i pazienti è e so famiglie à affruntà sta sfida.
Xiamen Baysen si concentra nantu à e tecniche diagnostiche per migliurà a qualità di vita. A nostra linea di test rapidi copre nuove soluzioni per u coronavirus, a funzione gastrointestinale, e malatie infettive cum'èepatite, SIDA,ecc.
Data di publicazione: 21 di settembre di u 2023