Helicobacter pylori (Hp), una di e malatie infettive più cumuni in l'omu. Hè un fattore di risicu per parechje malatie, cum'è l'ulcera gastrica, a gastrite cronica, l'adenocarcinoma gastricu, è ancu u linfoma di u tissutu linfoide assuciatu à a mucosa (MALT). Studi anu dimustratu chì l'eradicazione di Hp pò riduce u risicu di cancru gastricu, aumentà u tassu di guarigione di l'ulcere, è attualmente deve esse cumminata cù droghe chì ponu eradicà direttamente Hp. Ci hè una varietà di opzioni di eradicazione clinica dispunibili: u trattamentu di prima linea per l'infezzione include a terapia tripla standard, a terapia quadrupla espettorante, a terapia sequenziale è a terapia concomitante. In u 2007, l'American College of Gastroenterology hà cumminatu a terapia tripla cù claritromicina cum'è terapia di prima linea per l'eradicazione di e persone chì ùn avianu micca ricevutu claritromicina è ùn avianu micca allergia à a penicillina. Tuttavia, in l'ultimi decennii, u tassu di eradicazione di a terapia tripla standard hè statu ≤80% in a maiò parte di i paesi. In Canada, u tassu di resistenza à a claritromicina hè aumentatu da 1% in u 1990 à 11% in u 2003. Frà l'individui trattati, u tassu di resistenza à i medicinali hè statu ancu signalatu cum'è superiore à u 60%. A resistenza à a claritromicina pò esse a causa principale di u fallimentu di l'eradicazione. U consensu di Maastricht IV hà riportatu chì in e zone cù alta resistenza à a claritromicina (tassu di resistenza superiore à u 15% à u 20%), a terapia tripla standard hè stata rimpiazzata da una terapia quadrupla o sequenziale cù espettorante è/o senza sputum, mentre chì a terapia quadrupla pò ancu esse aduprata cum'è terapia di prima linea in e zone cù bassa resistenza à a micina. In più di i metudi sopra menzionati, sò state suggerite ancu dosi elevate di PPI più amoxicillina o antibiotici alternativi cum'è rifampicina, furazolidone, levofloxacina cum'è trattamentu alternativu di prima linea.

Migliuramentu di a terapia tripla standard

1.1 Terapia quadrupla

Mentre u tassu di eradicazione di a terapia tripla standard diminuisce, cum'è rimediu, a terapia quadrupla hà un altu tassu di eradicazione. Shaikh et al. anu trattatu 175 pazienti cun infezzione da Hp, utilizendu l'analisi per protocolu (PP) è l'intenzione. I risultati di l'analisi di l'intenzione di trattà (ITT) anu valutatu u tassu di eradicazione di a terapia tripla standard: PP = 66% (49/74, 95% CI: 55-76), ITT = 62% (49/79, 95% CI: 51-72); a terapia quadrupla hà un tassu di eradicazione più altu: PP = 91% (102/112, 95% CI: 84-95), ITT = 84%: (102/121, 95% CI: 77 ~ 90). Ancu s'è u tassu di successu di l'eradicazione di Hp hè statu riduttu dopu à ogni trattamentu fallitu, u trattamentu quadruplu di tintura hà dimustratu di avè un altu tassu di eradicazione (95%) cum'è rimediu dopu à u fallimentu di a terapia tripla standard. Un altru studiu hè ghjuntu ancu à una cunclusione simile: dopu à u fiascu di a terapia tripla standard è di a terapia tripla cù levofloxacina, u tassu di eradicazione di a terapia quadrupla cù bariu era rispettivamente di 67% è 65% per quelli chì eranu allergici à a penicillina o chì avianu ricevutu dosi elevate. In i pazienti cun antibiotici ciclici à base di lattone, hè ancu preferita a terapia quadrupla cù espettorante. Benintesa, l'usu di a terapia quadrupla cù tintura hà una probabilità più alta di eventi avversi, cum'è nausea, diarrea, dolore addominale, melena, vertigini, mal di testa, gustu metallicu, ecc., ma postu chì l'espettorante hè largamente adupratu in Cina, hè relativamente faciule d'ottene, è hà un tassu di eradicazione più altu chì pò esse adupratu cum'è trattamentu correttivu. Vale a pena prumove in a clinica.

1,2 SQT

A SQT hè stata trattata cù PPI + amoxicillina per 5 ghjorni, dopu trattata cù PPI + claritromicina + metronidazole per 5 ghjorni. A SQT hè attualmente cunsigliata cum'è terapia di eradicazione di prima linea per Hp. Una meta-analisi di sei studii cuntrullati randomizzati (RCT) in Corea basata annantu à a SQT hè 79,4% (ITT) è 86,4% (PP), è eradicazione HQ di SQT. U tassu hè più altu ch'è a terapia tripla standard, 95% CI: 1,403 ~ 2,209), u mecanismu pò esse chì i primi 5 ghjorni (o 7 ghjorni) utilizanu amoxicillina per distrughje u canale di efflussu di claritromicina nantu à a parete cellulare, rendendu l'effettu di a claritromicina più efficace. A SQT hè spessu aduprata cum'è rimediu per u fallimentu di a terapia tripla standard à l'esteru. Tuttavia, studii anu dimustratu chì u tassu di eradicazione di a terapia tripla (82,8%) per un tempu allargatu (14 ghjorni) hè più altu ch'è quellu di a terapia sequenziale classica (76,5%). Un studiu hà ancu trovu chì ùn ci era micca una differenza significativa in i tassi di eradicazione di Hp trà SQT è a terapia tripla standard, chì puderia esse ligata à un tassu più altu di resistenza à a claritromicina. SQT hà un corsu di trattamentu più longu, chì puderia riduce a compliance di i pazienti è ùn hè micca adattatu per e zone cù alta resistenza à a claritromicina, dunque SQT puderia esse cunsideratu quandu ci sò contraindicazioni per l'usu di tintura.

1.3 Terapia accumpagnatrice

A terapia accumpagnante hè PPI cumminata cù amoxicillina, metronidazole è claritromicina. Una meta-analisi hà dimustratu chì u tassu di eradicazione era più altu ch'è a terapia tripla standard. Un'altra meta-analisi hà ancu trovu chì u tassu di eradicazione (90%) era significativamente più altu ch'è quellu di a terapia tripla standard (78%). U Consensu di Maastricht IV suggerisce chì SQT o a terapia concomitante pò esse aduprata in assenza di espettoranti, è i tassi di eradicazione di e duie terapie sò simili. Tuttavia, in e zone induve a claritromicina hè resistente à u metronidazole, hè più vantaghjosu cù a terapia concomitante. Tuttavia, postu chì a terapia accumpagnante consiste in trè tippi d'antibiotici, a scelta di l'antibiotici serà ridutta dopu à u fallimentu di u trattamentu, dunque ùn hè micca cunsigliatu cum'è u primu pianu di trattamentu, eccettu per e zone induve a claritromicina è u metronidazole sò resistenti. Principalmente adupratu in zone cù bassa resistenza à claritromicina è metronidazole.

1.4 terapia à dosi elevate

Studi anu trovu chì l'aumentu di a dosa è/o di a frequenza di amministrazione di PPI è amoxicillina hè più grande di 90%. L'effettu battericida di l'amoxicillina nantu à Hp hè cunsideratu cum'è dipendente da u tempu, è dunque, hè più efficace aumentà a frequenza di amministrazione. In segundu locu, quandu u pH in u stomacu hè mantinutu trà 3 è 6, a replicazione pò esse efficacemente inibita. Quandu u pH in u stomacu supera 6, Hp ùn si replicherà più è hè sensibile à l'amoxicillina. Ren et al anu realizatu studii cuntrullati randomizzati in 117 pazienti cù pazienti Hp-pusitivi. U gruppu à alta dosa hà ricevutu amoxicillina 1 g, tid è rabeprazole 20 mg, bid, è u gruppu di cuntrollu hà ricevutu amoxicillina 1 g, tid è rabeprazole. 10 mg, bid, dopu à 2 settimane di trattamentu, u tassu di eradicazione di Hp di u gruppu à alta dosa era 89,8% (ITT), 93,0% (PP), significativamente più altu chè u gruppu di cuntrollu: 75,9% (ITT), 80,0% (PP), P <0,05. Un studiu di i Stati Uniti hà dimustratu chì aduprendu esomeprazole 40 mg, ld + amoxicillina 750 mg, 3 ghjorni, ITT = 72,2% dopu à 14 ghjorni di trattamentu, PP = 74,2%. Franceschi et al. anu analizatu retrospettivamente trè trattamenti: 1 terapia tripla standard: lansoola 30 mg, bid, claritromicina 500 mg, bid, amoxicillina 1000 mg, bid, 7d; 2 terapia à dosi elevate: Lansuo Carbazole 30 mg, bid, claritromicina 500 mg, bid, amoxicillina 1000 mg, tid, u corsu di trattamentu hè 7 ghjorni; 3SQT: lansoprazole 30 mg, bid + amoxicillina 1000 mg, trattamentu bid per 5 ghjorni, lansoprazole 30 mg bid, carat I 500 mg bid è i 500 mg tinidazole bid sò stati trattati per 5 ghjorni. I tassi di eradicazione di i trè regimi di trattamentu eranu: 55%, 75% è 73%. A differenza trà a terapia à dosi elevate è a terapia tripla standard era statisticamente significativa, è a differenza hè stata paragunata cù SQT. Micca statisticamente significativa. Benintesa, studii anu dimustratu chì a terapia à dosi elevate di omeprazole è amoxicillina ùn hà micca migliuratu efficacemente i tassi di eradicazione, probabilmente per via di u genotipu CYP2C19. A maiò parte di i PPI sò metabolizati da l'enzima CYP2C19, dunque a forza di u metabolitu di u genu CYP2C19 pò influenzà u metabolismu di i PPI. L'esomeprazole hè principalmente metabolizatu da l'enzima citocromu P450 3 A4, chì pò riduce l'influenza di u genu CYP2C19 in una certa misura. Inoltre, in più di i PPI, l'amoxicillina, a rifampicina, u furazolidone, a levofloxacina, sò ancu raccomandate cum'è alternativa di trattamentu à dosi elevate.

Preparazione microbica cumminata

L'aghjunghje di agenti eculogichi microbichi (MEA) à a terapia standard pò riduce e reazzioni avverse, ma hè sempre cuntruversu se u tassu di eradicazione di Hp pò esse aumentatu. Una meta-analisi hà trovu chì a terapia tripla di B. sphaeroides cumminata cù a terapia tripla sola hà aumentatu u tassu di eradicazione di Hp (4 studii cuntrullati randomizzati, n = 915, RR = 1.13, 95% CI: 1.05) ~ 1.21), riduce ancu e reazzioni avverse cumprese a diarrea. Zhao Baomin et al. anu ancu dimustratu chì a cumminazione di probiotici pò migliurà significativamente u tassu di eradicazione, ancu dopu avè accurtatu u corsu di trattamentu, ci hè sempre un altu tassu di eradicazione. Un studiu di 85 pazienti cù pazienti Hp-pusitivi hè statu randomizatu in 4 gruppi di Lactobacillus 20 mg bid, claritromicina 500 mg bid è tinidazole 500 mg bid. , B. cerevisiae, Lactobacillus cumminatu cù bifidobacteria, placebo per 1 settimana, cumpletate un quistionariu nantu à a ricerca di sintomi ogni settimana per 4 settimane, da 5 à 7 settimane dopu per verificà l'infezzione, u studiu hà trovu: gruppu probiotici è cunfortu Ùn ci era micca differenza significativa in u tassu di eradicazione trà i gruppi, ma tutti i gruppi probiotici eranu più vantaghjosi in a prevenzione di reazzioni avverse chè u gruppu di cuntrollu, è ùn ci era micca differenza significativa in l'incidenza di reazzioni avverse trà i gruppi probiotici. U mecanismu per u quale i probiotici eradicanu Hp hè ancu pocu chjaru, è pò inibisce o inattivà cù siti di adesione cumpetitivi è varie sustanze cum'è acidi organici è batteriopeptidi. Tuttavia, alcuni studii anu trovu chì a cumminazione di probiotici ùn migliora micca u tassu di eradicazione, chì pò esse ligatu à l'effettu extra di i probiotici solu quandu l'antibiotici sò relativamente inefficaci. Ci hè sempre un grande spaziu di ricerca in i probiotici cumuni, è sò necessarie ulteriori ricerche nantu à i tipi, i corsi di trattamentu, l'indicazioni è u timing di e preparazioni probiotiche.

Fattori chì influenzanu u tassu di eradicazione di Hp

Parechji fattori chì influenzanu l'eradicazione di Hp includenu a resistenza à l'antibiotici, a regione geografica, l'età di u paziente, u statutu di fumatore, l'aderenza, u tempu di trattamentu, a densità batterica, a gastrite atrofica cronica, a concentrazione di acidu gastricu, a risposta individuale à i PPI è u polimorfismu di u genu CYP2C19. A presenza. Studi anu signalatu chì in l'analisi univariata, l'età, a zona residenziale, a medicazione, a malatia gastrointestinale, a comorbidità, a storia di eradicazione, i PPI, u corsu di trattamentu è l'aderenza à u trattamentu sò assuciati à i tassi di eradicazione. Inoltre, alcune potenziali malatie croniche, cum'è u diabete, l'ipertensione, a malatia renale cronica, a malatia epatica cronica è a malatia pulmonare cronica ponu ancu esse correlate à u tassu di eradicazione di Hp. Tuttavia, i risultati di u studiu attuale ùn sò micca listessi, è sò necessarii altri studii à grande scala.


Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2019