U sindromu respiratoriu acutu severu coronavirus 2 (SARS-CoV-2), u patogenu causativu di a pandemia più recente di a malatia coronavirus 2019 (COVID-19), hè un virus à RNA monofila di sensu pusitivu cù una dimensione di genoma di circa 30 kb. . Parechje varianti di SARS-CoV-2 cù firme mutazioni distinte sò emerse in tutta a pandemia. Sicondu u so paisaghju mutazionale di a proteina spike, alcune varianti anu dimustratu trasmissibilità, infettività è virulenza più altu.

U lignamentu BA.2.86 di SARS-CoV-2, chì hè statu identificatu per a prima volta in l'aostu 2023, hè filogeneticamente distintu da i lignaghji Omicron XBB chì circulanu attualmente, cumprese EG.5.1 è HK.3. U lignamentu BA.2.86 cuntene più di 30 mutazioni in a proteina spike, chì indicanu chì sta linea hè assai capace di evade l'immunità anti-SARS-CoV-2 preesistente.

U JN.1 (BA.2.86.1.1) hè a variante più recente emersa di SARS-CoV-2 chì discendenza da a linea BA.2.86. U JN.1 cuntene una mutazione distintiva L455S in a proteina spike è trè altre mutazioni in e proteine ​​​​non-spike. Studi chì investiganu HK.3 è altre varianti "FLip" anu dimustratu chì l'acquistu di a mutazione L455F in a proteina spike hè assuciata cù una trasmissibilità virali aumentata è a capacità di evasione immune. E mutazioni L455F è F456L sò soprannominate "Flip"mutazioni perchè cambianu e pusizioni di dui aminoacidi, marcati F è L, nantu à a proteina spike.

Baysen Medical pò furnisce l'autotest covid-19 per l'usu in casa, benvenutu à cuntattateci per più dettagli.


Tempu di Postu: Dec-14-2023