Dapoi a diffusione di u novelCoronavirus in Cina, u populu cinese hà rispostu attivamente à a nova epidemia di coronavirus. Dopu à sforzi di trasferimentu graduali, a nova epidemia di coronavirus in Cina hà avà una tendenza pusitiva. Questu hè ancu grazia à l'esperti è à u persunale medicu chì anu luttatu in prima linea contr'à u novu coronavirus finu à avà. Cù i so sforzi, anu ottenutu i risultati attuali. Tuttavia, mentre sta nova epidemia di coronavirus hè stata gradualmente cuntrullata, e gravi epidemie di coronavirus si sparghjenu à l'esteru, in particulare in Europa. A nova epidemia di coronavirus in Italia cuntinueghja à aggravassi.

À u 20 di marzu, l'ultime nutizie indicanu chì Pass on disgraziatamente! Hà superatu i 5.000, hà gradualmente superatu i 40.000, è u numeru di morti hà superatu a Cina, classificandosi prima in u mondu. Questa ùn hè più una difficultà chì un paese deve affruntà. Altrimenti, nimu pò esse u nemicu publicu cumunu di u publicu mundiale, è duvemu andà tutti inseme.

Benintesa, a Cina ùn starà micca à fà cieca, è hà mandatu esperti medichi è un gran numeru di forniture mediche per cuntrullà u novu coronavirus. Si spera chì u populu talianu luttà è prutege attivamente, currisponderà à e misure di cuntrollu di u guvernu è à u travagliu di salvamentu di a squadra di esperti medichi cinesi, è crederà chì l'epidemia di guerra di a nova epidemia di malatie coronarie finirà u più prestu pussibule è un ritornu trionfante.

 

nutizie di l'industria-1.jpg


Data di publicazione: 20 di marzu di u 2020