Kit di diagnosticu per l'antigenu à u virus respiratoriu sinciziale (oru colloidale)
Cos'è il virus respiratorio sinciziale?
U virus respiratoriu sinciziale hè un virus RNA chì appartene à u genus Pneumovirus, a famiglia Pneumovirinae. Hè diffusa principalmente da a trasmissione di gocce, è u cuntattu direttu di u dito contaminatu da u virus respiratoriu sinciziale cù a mucosa nasale è a mucosa oculare hè ancu una strada impurtante di trasmissione. U virus respiratoriu sinciziale hè una causa di pneumonia. In u periodu di incubazione, u virus respiratoriu sinciziale pruvucarà febbre, nasu currentu, tosse è qualchì volta pantaloni. L'infezione da virus sinciziale respiratoriu pò accade trà e pupulazioni di ogni gruppu d'età, induve l'anziani è e persone cù i pulmoni, u cori o u sistema immune deteriorati sò più probabili di esse infettati.
Chì sò i primi signali di RSV?
Sintomi
Nasu chì cola.
Diminuzione di l'appetite.
Tosse.
Starnutu.
Frebba.
Sibila.
Avà avemuKit di diagnosticu per l'antigenu à u virus respiratoriu sinciziale (oru colloidale)per u diagnosticu precoce di sta malatia.
USU PUNTU
Stu reagentu hè utilizatu per a rilevazione qualitativa in vitro di l'antigenu à u virus respiratoriu sinciziale (RSV) in campioni di tamponi orofaringei umani è nasofaringei, è hè adattatu per u diagnosticu ausiliariu di l'infezione da virus sinciziali respiratori. Stu kit furnisce solu risultati di rilevazione di l'antigenu à u virus respiratoriu sinciziale, è i risultati ottenuti sò usati in cumminazione cù altre informazioni cliniche per l'analisi. Si deve esse usatu solu da i prufessiunali di salute.
Tempu di Postu: Feb-17-2023