Chì ghjè l'AMI?
L'infartu miocardicu acutu, chjamatu ancu infartu miocardicu, hè una malatia seria causata da l'ostruzione di l'arteria coronaria chì porta à ischemia è necrosi miocardica. I sintomi di l'infartu miocardicu acutu includenu dolore toracicu, difficultà à respirà, nausea, vomitu, sudori freddi, ecc. Sè suspettate chì voi o altri soffrenu di un infartu miocardicu acutu, duvete chjamà immediatamente a linea d'emergenza è circà assistenza medica à l'uspidale u più vicinu.
I metudi per prevene l'infartu miocardicu acutu includenu:
- Manghjate una dieta sana: Evitate diete ricche di colesterolu, grassi saturati è sale, è aumentate a vostra ingesta di verdura, frutti, cereali integrali è grassi sani (cum'è l'oliu di pisci).
- Eserciziu: Fate esercizii aerobici moderati, cum'è a camminata veloce, u jogging, u natazione, ecc., per migliurà a funzione cardiaca è migliurà a circulazione sanguigna.
- Cuntrolla u vostru pesu: Mantene un pesu sanu pò aiutà à riduce u risicu di malatie cardiache.
- Smette di fumà: Pruvate à evità di fumà o di esporsi à u fumu passivu, postu chì i sustanzi chimichi in u tabaccu sò dannosi per a salute di u core.
- Cuntrolla a pressione sanguigna è u zuccheru in sangue: Verificate regularmente a pressione sanguigna è i livelli di zuccheru in sangue, è trattate attivamente qualsiasi anomalia.
- Riduce u stress: Amparate tecniche efficaci di gestione di u stress, cum'è a meditazione, a furmazione di rilassamentu, ecc.
- Esame fisicu regulare: Eseguite esami regulari di a salute di u core, cumprese a misurazione di i lipidi in u sangue, a pressione sanguigna, a funzione cardiaca è altri indicatori.
E misure sopra menzionate ponu aiutà à riduce u risicu d'infartu miocardicu acutu, ma sè avete qualchì sintumu o storia familiale di malatie cardiache, duvete circà subitu un trattamentu medicu è seguità i cunsiglii di u duttore.
Noi di Baysen Medical avemu ukit di test cTnI,chì pò esse cumpletatu in pocu tempu, cunveniente, specificu, sensibile è stabile; U serumu, u plasma è u sangue interu ponu esse testati. I prudutti sò stati certificati CE, UKCA, MDA, esportati in parechji paesi d'oltremare, ottenenu a fiducia di i clienti.
Data di publicazione: 24 di lugliu di u 2024