Svolta in i testi non invasivi:Calprotectina fecale"Attraversa e fruntiere" per aiutà a diagnosi precoce di l'inflammazione gastrointestinale superiore in i zitelli
In u campu di a diagnosi di e malatie di l'apparatu digestivu pediatricu, l'endoscopia hè stata dapoi longu u "standard d'oru" per determinà l'inflammazione gastrointestinale superiore. Tuttavia, questu esame invasivu ùn hè micca solu accumpagnatu da discomfort fisicu per i zitelli, in particulare i più ghjovani, ma porta ancu spessu una grande paura psicologica è difficultà à cooperà. Questu rende parechji genitori esitanti durante a diagnosi iniziale è ponu perde l'uppurtunità di un interventu precoce. Recentemente, una nova pratica di ricerca clinica è applicazione hà purtatu nutizie eccitanti:calprotectina fecale (FCP), un indicatore maturu non invasivu per a valutazione di e malatie gastrointestinali inferiori, mostra un grande putenziale in a diagnosi precoce di l'inflammazione gastrointestinale superiore in i zitelli, ottenendu un maravigliosu "crossover" da "l'intestinu inferiore" à "l'intestinu superiore".
Da u dilema di u "Gold Standard" à l'alba di i testi non invasivi
L'inflammazioni gastrointestinali superiori cum'è a gastrite è a gastroduodenite ùn sò micca rare in i zitelli, è e so cause includenu infezioni, droghe è reazioni di stress. Tradizionalmente, a diagnosi richiede osservazione visuale è biopsia tissutale per mezu di gastroscopia, chì hè un prucessu cumplicatu è invasivu. I metudi di rilevazione non invasivi è convenienti sò sempre stati l'aspettativa cumuna di i clinici è di e famiglie di i zitelli cù a malattia.Calprotectina fecalehè una proteina chì riflette l'aggregazione di neutrofili. Quandu a mucosa gastrointestinale hè infiammata, a so concentrazione aumenta significativamente. Annantu à l'anni, hè stata largamente aduprata in a valutazione di l'attività di a malatia infiammatoria intestinale (IBD) è a diagnosi differenziale di a sindrome di l'intestinu irritabile (IBS), principalmente per l'inflammazione di u colon.
A ricerca scientifica cunfirma una basa solida per l'applicazioni "transfrontaliere"
Un numeru crescente di ricerche indica chì questu marcatore inflammatoriu ùn hè micca esclusivu di u colon. Quandu l'inflammazione attiva si verifica in u trattu gastrointestinale superiore (cum'è u stomacu è u duodenu), e cellule inflammatorie s'infiltranu è liberanu ancucalprotectinaSta proteina viaghja longu u trattu digestivu inseme cù i fluidi digestivi è i residui alimentari, essendu infine rilevata in e feci. Studi recenti in i zitelli anu dimustratu chìcalprotectina fecaleI livelli sò significativamente più alti in i zitelli cun gastrite o duodenite cunfirmata endoscopicamente paragunatu à quelli cun dispepsia funzionale o risultati endoscopici nurmali. Ancu s'è i livelli elevati di FC causati da l'inflammazione gastrointestinale superiore sò generalmente più bassi di quelli in IBD attiva, anu mostratu differenze statisticamente significative paragunate à l'individui sani. Questu suggerisce chì u test FC pò esse adupratu cum'è un strumentu di screening efficace per aiutà i medichi à identificà inizialmente i zitelli à altu risicu d'inflammazione gastrointestinale superiore organica trà un gran numeru di zitelli chì presentanu sintomi cum'è dolore addominale, gonfiore è nausea.
Valore Clinicu: Custruisce un Percorsu Diagnosticu Pediatricu Migliore
L'applicazione transfrontaliera dicalprotectina fecalehà purtatu parechji benefici à a diagnosi è a gestione di e malatie gastrointestinali superiori in i zitelli:
1. Non invasivu è alta conformità: Solu una piccula quantità di campione di feci hè necessaria, è u prucessu hè cumpletamente non invasivu, ciò chì riduce assai u pesu fisicu è mentale per i zitelli. I genitori accettanu assai a prucedura, ciò chì facilita un monitoraghju ripetutu è rapidu in e cliniche ambulatoriali.
2. Strumentu efficace di screening è triage: Per i zitelli cù sintomi gastrointestinali persistenti,Calprotectina fecaleI testi ponu esse realizati prima per distingue efficacemente trà e malatie infiammatorie è funziunali. SèCalprotectina fecaleSe i livelli sò nurmali, i fattori funziunali ponu esse prioritizati o si pò aduttà un trattamentu empiricu è l'osservazione. Se i livelli di FC sò elevati, questu furnisce una basa solida per a gastroscopia invasiva, evitendu procedure endoscopiche innecessarie è ottimizendu l'allocazione di risorse mediche.
3. Valutazione assistita di l'efficacia è di a recidiva: Dopu à a diagnosi di l'inflammazione gastrointestinale superiore è l'iniziu di u trattamentu, u monitoraghju dinamicu di i cambiamenti inCalprotectina fecalei livelli ponu serve cum'è indicatore di riferimentu obiettivu per valutà se l'inflammazione hè diminuita è se u trattamentu hè efficace. Pò ancu aiutà à rilevà a ricorrenza di a malatia prestu.
Prospettive future
Benintesa, l'applicazione di a calprotectina fecale in u trattu gastrointestinale superiore richiede sempre più ricerche per definisce precisamente u so valore limite ottimale è escludere altri fattori gastrointestinali inferiori chì ponu causà un FC elevatu. Tuttavia, cum'è metudu di screening sicuru, simplice è à pocu costu, apre senza dubbitu una nova porta per a diagnosi precoce di l'inflammazione gastrointestinale superiore in i zitelli. Marca un passu avanti in a diagnosi di e malatie digestive pediatriche versu un approcciu più umanu è precisu. Credemu chì cù una ricerca approfondita cuntinua è l'esperienza clinica accumulata,calprotectina fecale,sta "stella crossover", ghjucherà un rolu sempre più impurtante in a prutezzione di a salute digestiva di i zitelli.
Baysen Medical si cuncentra sempre nantu à a tecnica diagnostica per migliurà a qualità di vita. Avemu sviluppatu 5 piattaforme tecnologiche: lattice, oru colloidale, test immunocromatograficu à fluorescenza, test immunomoleculare è di chemiluminescenza. Avemu oru colloidale.Calprotectina fecale kit di test è immunodosaggio à fluorescenzaKit di test di calprotectinaper a prova
Data di publicazione: 23 di settembre di u 2025






