-
Infurmazioni per l'insufficienza renale
Funzioni di i reni:
generà urina, mantene l'equilibriu idricu, eliminà i metaboliti è e sustanze tossiche da u corpu umanu, mantene l'equilibriu acido-basicu di u corpu umanu, secretà o sintetizà alcune sustanze, è regulà e funzioni fisiologiche di u corpu umanu.
Chì ghjè l'insufficienza renale:
Quandu a funzione renale hè dannighjata, si chjama lesione renale acuta o malattia renale cronica. Se u dannu ùn pò esse ben cuntrullatu, pò accade un'insufficienza renale se a funzione renale si deteriora ulteriormente, è u corpu ùn pò micca espulsà efficacemente. Si verificanu un eccessu d'acqua è tossine, è un squilibriu elettroliticu è anemia renale.
E cause principali di l'insufficienza renale:
E cause principali di l'insufficienza renale includenu u diabete, a pressione alta o diversi tipi di glomerulonefrite.
I primi sintomi di l'insufficienza renale:
A malatia renale ùn hà spessu sintomi evidenti in e so prime fasi, dunque i cuntrolli regulari sò l'unicu modu per assicurà a salute di i reni.
I reni sò i "purificatori d'acqua" di u nostru corpu, chì eliminanu in silenziu e tossine da u nostru corpu è mantenenu un equilibriu sanu. Tuttavia, i stili di vita muderni sopraffanu i reni, è l'insufficienza renale minaccia a salute di sempre più persone. L'esame precoce è a diagnosi precoce sò a chjave per trattà e malatie renali. E Linee Guida per u Screening Precoce, a Diagnosi è a Prevenzione è u Trattamentu di a Malattia Renale Cronica (Edizione 2022) raccomandanu u screening indipendentemente da a presenza o l'assenza di fattori di risicu. Si raccomanda di rilevà u rapportu albumina urinaria / creatinina (UACR) è a creatinina sierica (IIc) durante l'esame fisicu annuale per l'adulti.
U test rapidu di Baysen hàKit di test rapidu ALB per una diagnosi precoce. Hè adupratu per rilevà semiquantitativamente u livellu di traccia d'albumina (Alb) presente in i campioni d'urina umana. Hè adattatu per a diagnosi ausiliaria di danni renali precoci è hà un significatu clinicu assai impurtante per prevene è ritardà u sviluppu di a nefropatia diabetica.
Data di publicazione: 25 d'ottobre di u 2024