A malatia di Crohn (CD) hè una malatia inflamatoria intestinale cronica non specifica, L'etiologia di a malatia di Crohn ùn hè micca chjaru, attualmente, implica fattori genetichi, infettivi, ambientali è immunologichi.
In l'ultimi decennii, l'incidenza di a malatia di Crohn hè cresciutu constantemente. Dapoi a publicazione di l'edizione precedente di e guide di pratica, assai cambiamenti sò stati in u diagnosticu è u trattamentu di i malati cù a malatia di Crohn. Allora in u 2018, a Società Americana di Gastroenterologia hà aghjurnatu a guida di a malatia di Crohn è presenta alcuni suggerimenti per u diagnosticu è u trattamentu, pensati per risolve megliu i prublemi medichi ligati à a malatia di Crohn. Hè spertu chì u duttore serà capace di cumminà e linee guida cù i bisogni, i desideri è i valori di u paci durante a realizazione di ghjudizii clinichi per gestisce in modu adattatu è adattatu i pazienti cù a malatia di Crohn.
Sicondu l'Accademia Americana di Gastroenteropatia (ACG): Calprotectin Fecal (Cal) hè un indicatore di teste utile, pò aiutà à distingue trà a malatia di l'intestione inflamatoria (IBD) è u sindromu di l'intestione irritabile (IBS). Inoltre, parechji studii anu dimustratu chì a calprotectina Fecal detecta di l'IBD è u cancer colorectal, a sensibilità di identificà l'IBD è l'IBS pò ghjunghje à 84% -96.6%, a specificità pò ghjunghje à 83% -96.3.
Sapete più nantuCalprotectina fecale (Cal).
Tempu di post: Apr-28-2019