Anticorpu IgM Enterovirus 71 Kit di test rapidu EV71 Anticorpu EV 71
Parametri di i prudutti



PRINCIPIU È PROCEDURA DI A PROVA FOB
PRINCIPIU
A membrana di u dispusitivu di prova hè rivestita cù un anticorpu anti EV71 nantu à a regione di prova è un anticorpu IgG di capra anti cunigliulu nantu à a regione di cuntrollu. I cuscinetti di l'etichetta sò rivestiti in anticipu da un anticorpu anti EV71 marcatu cù fluorescenza è IgG di cunigliulu. Quandu si testa un campione pusitivu, l'antigenu EV71 in u campione si combina cù l'anticorpu anti EV71 marcatu cù fluorescenza, è forma una mistura immune. Sottu l'azione di a cromatografia, u cumplessu scorre in a direzzione di a carta assorbente, quandu u cumplessu passa a regione di prova, si combina cù l'anticorpu di rivestimentu anti EV71, formandu un novu cumplessu.
S'ellu hè negativu, u campione ùn cuntene micca anticorpi IgM di l'enterovirus 71, dunque u cumplessu immune ùn pò micca esse furmatu. Ùn ci serà micca una linea rossa in a zona di rilevazione (T). Indipendentemente da a presenza o micca di l'anticorpi IgM di l'enterovirus 71 in u campione, l'anticorpu monoclonale IgM anti-umanu di topo marcatu cù oru colloidale restante è l'anticorpu IgG di capra anti-topo rivestitu in a zona di cuntrollu di qualità (C) si leganu. Dopu, l'agglutinati sviluppanu culore in a zona di cuntrollu di qualità, è a linea rossa apparirà in (C). A linea rossa hè u standard chì appare in a zona di cuntrollu di qualità (C) per ghjudicà s'ellu ci sò abbastanza campioni è s'ellu u prucessu di cromatografia hè nurmale. Hè ancu adupratu cum'è standard di cuntrollu internu per i reagenti.
Prucedura di prova:
1. I campioni analizati ponu esse sangue interu, cumpresu u sangue venosu o u sangue perifericu. U sangue interu ùn pò esse cunservatu dopu a raccolta. Deve esse adupratu subitu dopu a raccolta.
2. I campioni di serum sò raccolti asetticamente secondu e tecniche standard. U serum inattivatu da u calore ùn pò micca esse adupratu. Ùn hè micca cunsigliatu d'utilizà serum lipemicu, torbidu o contaminatu. Materia particulata in u serum. È a precipitazione influenzerà i risultati di u test, tali campioni devenu esse centrifugati o filtrati prima di l'usu.
3. I campioni testati ponu esse eparina, citratu di sodiu o plasma anticoagulante EDTA.
4. Sicondu e tecniche standard, raccoglie u campione. U campione di serumu o di plasma pò esse cunservatu in frigorifero à 2-8 ℃ per 3 ghjorni è a crioconservazione sottu à -15 ° C per 3 mesi.
5. Tutti i campioni evitanu i cicli di congelazione-scongelazione.

Nantu à noi

Xiamen Baysen Medical Tech limited hè una impresa biologica d'alta qualità chì si dedica à u duminiu di i reagenti diagnostichi rapidi è integra a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione è a vendita in un inseme. Ci sò parechji impiegati di ricerca avanzati è gestori di vendite in l'impresa, tutti anu una ricca sperienza di travagliu in Cina è in l'imprese biofarmaceutiche internaziunali.
Visualizazione di u certificatu
