Kit di diagnosticu per a tiroxina tutale (test immunocromatograficu à fluorescenza)

breve descrizzione:


  • Tempu di prova:10-15 minuti
  • Tempu validu:24 mesi
  • Precisione:Più di 99%
  • Specificazione:1/25 prova/scatula
  • Temperatura di almacenamentu:2℃-30℃
  • Dettagli di u produttu

    Etichette di u produttu

    Kit di diagnosticu per a tiroxina tutale (analisi immunocromatografica à fluorescenza)
    Solu per usu diagnosticu in vitro

    Leghjite attentamente stu fogliettinu illustrativu prima di l'usu è seguitate scrupolosamente l'istruzzioni. L'affidabilità di i risultati di l'analisi ùn pò esse garantita s'ellu ci sò qualchì deviazione da l'istruzzioni in questu fogliettinu illustrativu.

    USU PREVISTU
    U Kit Diagnosticu per a Tiroxina Totale (test immunocromatograficu di fluorescenza) hè un test immunocromatograficu di fluorescenza per a rilevazione quantitativa di a Tiroxina Totale (TT4) in u serumu o plasma umanu, chì hè principalmente utilizatu per valutà a funzione tiroidea. Hè un reagente di diagnosi ausiliaria. Tutti i campioni pusitivi devenu esse cunfirmati da altre metodologie. Stu test hè destinatu solu à l'usu prufessiunale di a salute.

    RIASSUNTU
    A tiroxina (T4) hè secreta da a glàndula tiroidea è u so pesu moleculare hè 777D. U T4 tutale (T4 tutale, TT4) in u serum hè 50 volte quellu di u T3 siericu. Frà questi, u 99,9% di TT4 si lega à e proteine leganti à a tiroxina (TBP) sieriche, è u T4 liberu (T4 liberu, FT4) hè menu di 0,05%. T4 è T3 participanu à a regulazione di a funzione metabolica di u corpu. E misurazioni di TT4 sò aduprate per valutà u statu funzionale di a tiroide è a diagnosi di e malatie. Clinicamente, TT4 hè un indicatore affidabile per a diagnosi è l'osservazione di l'efficacia di l'ipertiroidismu è di l'ipotiroidismu.

    PRINCIPIU DI A PROCEDURA
    A membrana di u dispusitivu di prova hè rivestita cù u cunjugatu di BSA è T4 nantu à a regione di prova è l'anticorpu IgG di capra anti-cunigliu nantu à a regione di cuntrollu. I cuscinetti marcatori sò rivestiti in anticipu da l'anticorpu anti-T4 marcatu cù fluorescenza è IgG di cunigliu. Quandu si prova u campione, u TT4 in u campione si combina cù l'anticorpu anti-T4 marcatu cù fluorescenza, è formanu una mistura immune. Sottu l'azione di l'immunocromatografia, u cumplessu scorre in a direzzione di a carta assorbente, quandu u cumplessu passa a regione di prova, u marcatore fluorescente liberu serà cumminatu cù T4 nantu à a membrana. A cuncentrazione di TT4 hè una currelazione negativa per u signale di fluorescenza, è a cuncentrazione di TT4 in u campione pò esse rilevata da u test immunologicu di fluorescenza.

    REAGENTI È MATERIALI FORNITI

    Cumponenti di u pacchettu 25T::
    Carta di prova imballata individualmente in foglia d'aluminiu cù un disseccante 25T
    Una suluzione 25T
    .B suluzione 1
    .Fogliu di pacchettu 1

    MATERIALI RICHIESTI MA NON FORNITI
    Cuntenitore di raccolta di campioni, timer

    RACCOLTA È CONSERVAZIONE DI CAMPIONI
    1. I campioni testati ponu esse serum, plasma anticoagulante cù eparina o plasma anticoagulante cù EDTA.

    2. Sicondu e tecniche standard, raccoglie u campione. U campione di serumu o di plasma pò esse cunservatu in frigorifero à 2-8 ℃ per 7 ghjorni è a crioconservazione sottu à -15 ° C per 6 mesi.
    3. Tutti i campioni evitanu i cicli di congelazione-scongelazione.

    PROCEDURA DI TEST

    A prucedura di prova di u strumentu vede u manuale di l'immunoanalizzatore. A prucedura di prova di u reagente hè a seguente
    1. Lasciate da parte tutti i reagenti è i campioni à temperatura ambiente.
    2. Aprite l'Analizzatore Immunitariu Portatile (WIZ-A101), inserite a password di login di u contu secondu u metudu di funziunamentu di u strumentu è accede à l'interfaccia di rilevazione.
    3. Scannate u codice d'identificazione per cunfirmà l'articulu di prova.
    3. Toglie a carta di prova da u sacchettu di foglia d'aluminiu.
    4. Inserite a carta di prova in a fessura di a carta, scansate u codice QR è determinate l'elementu di prova.
    5. Aghjunghjite 20 μL di campione di serumu o di plasma à una suluzione, è mischiate bè.
    6. Aghjunghjite 20 μL di suluzione B à a mistura sopra, è mischiate bè.

    Lasciate u mischju per20minuti.
    Aghjunghje 80 μL di mistura à u pozzettu di campione di a carta.
    Cliccate nant'à u buttone "test standard", dopu à 10 minuti, u strumentu rileverà automaticamente a carta di test, pò leghje i risultati da u schermu di u strumentu, è arregistrà/stampà i risultati di u test.
    Riferitevi à l'istruzzioni di l'analizatore immune portatile (WIZ-A101).

    VALORI ATTESI
    Gamma nurmale di TT4: 55-140 nmol/L

    Hè cunsigliatu chì ogni laburatoriu stabilisca u so propiu intervallu nurmale chì rapprisenta a so pupulazione di pazienti.

    RISULTATI DI I TEST È INTERPRETAZIONE
    I dati sopra sò l'intervallu di riferimentu stabilitu per i dati di rilevazione di stu kit, è si suggerisce chì ogni laburatoriu stabilisca un intervallu di riferimentu per a significazione clinica pertinente di a pupulazione in questa regione.

    A cuncentrazione di TT4 hè più alta di a gamma di riferimentu, è i cambiamenti fisiologichi o a risposta à u stress devenu esse esclusi. Infatti anormale, deve cumbinà a diagnosi di sintomi clinichi.
    I risultati di stu metudu sò applicabili solu à l'intervallu di riferimentu stabilitu da questu metudu, è i risultati ùn sò micca direttamente paragunabili cù altri metudi.
    Altri fattori ponu ancu causà errori in i risultati di rilevazione, cumpresi ragioni tecniche, errori operativi è altri fattori di campionamentu.

    CONSERVAZIONE È STABILITÀ
    U kit hà una durata di conservazione di 18 mesi da a data di fabricazione. Conservate i kit micca usati à 2-30 °C. ÙN CONGELATE MICCA. Ùn aduprate micca dopu a data di scadenza.

    Ùn aprite micca a busta sigillata finu à chì ùn site micca prontu à fà una prova, è si suggerisce di aduprà a prova à usu unicu in l'ambiente necessariu (temperatura 2-35 ℃, umidità 40-90%) in 60 minuti u più prestu pussibule.
    U diluente di campione hè adupratu subitu dopu l'apertura.

    AVVERTENZE È PRECAUZIONI
    U kit deve esse sigillatu è prutettu contr'à l'umidità.

    Tutti i campioni pusitivi devenu esse validati da altre metodologie.
    Tutti i campioni devenu esse trattati cum'è un potenziale inquinante.
    ÙN aduprate micca u reagente scadutu.
    ÙN scambiate micca i reagenti trà kit cù numeri di lottu diversi.
    ÙN riutilizate micca e carte di prova è qualsiasi accessori dispunibuli.
    Un funziunamentu sbagliatu, un campione eccessivu o pocu pò purtà à deviazioni di risultati.

    LIMITAZIONE
    Cum'è cù qualsiasi analisi chì impiega anticorpi di topo, esiste a pussibilità d'interferenza da anticorpi umani anti-topo (HAMA) in u campione. I campioni di pazienti chì anu ricevutu preparazioni d'anticorpi monoclonali per diagnosi o terapia ponu cuntene HAMA. Tali campioni ponu causà risultati falsi pusitivi o falsi negativi.

    Stu risultatu di a prova hè solu per riferimentu clinicu, ùn deve micca serve cum'è l'unica basa per a diagnosi clinica è u trattamentu, a gestione clinica di i pazienti deve esse cunsiderata cumpletamente inseme cù i so sintomi, a storia medica, altri esami di laburatoriu, a risposta à u trattamentu, l'epidemiologia è altre informazioni.
    Stu reagente hè adupratu solu per i testi di serumu è plasma. Pò esse chì ùn ottenga micca risultati precisi quandu hè adupratu per altri campioni cum'è a saliva è l'urina, ecc.

    CARATTERISTICHE DI PRESTAZIONE

    Linearità 20nmol/L à 320nmol/L deviazione relativa: da-15% à +15%.
    Coefficiente di currelazione lineare: (r) ≥ 0,9900
    Precisione U tassu di ricuperazione deve esse trà 85% è 115%.
    Ripetibilità CV≤15%
    Specificità(Nisuna di e sustanze à l'interferente testatu hà interferitu in u test) Interferente Cuncentrazione interferente
    Emoglobina 200 μg/mL
    transferrina 100 μg/mL
    Perossidasi di rafano 2000 μg/mL
    rT3 100 ng/mL
    T3 500 ng/mL

    RREFERENZE
    1.Hansen JH, et al. Interferenza HAMA cù saggi immunologichi basati nantu à l'anticorpi monoclonali murini [J]. J of Clin Immunoassay, 1993, 16: 294-299.

    2.Levinson SS. A Natura di l'Anticorpi Eterofili è u Rolu in l'Interferenza di l'Immunoassay [J]. J di Clin Immunoassay, 1992, 15: 108-114.

    Chjave di i simbuli utilizati:

     t11-1 Dispositivu Medicu Diagnosticu In Vitro
     tt-2 Fabbricante
     tt-71 Conservà à 2-30 ℃
     tt-3 Data di perenzione
     tt-4 Ùn riutilizà micca
     tt-5 ATTENZIONE
     tt-6 Cunsultate l'istruzzioni per l'usu

    Xiamen Wiz Biotech CO., LTD
    Indirizzu: Pianu 3-4, Edificiu N ° 16, Attellu Biomedicu, Strada Ovest Wengjiao 2030, Distrettu di Haicang, 361026, Xiamen, Cina
    Tel: +86-592-6808278
    Fax: +86-592-6808279


  • Precedente:
  • Dopu: