Kit di Diagnostica (Oru Colloidale) per u Sangue Occultu Fecale

breve descrizzione:


  • Tempu di prova:10-15 minuti
  • Tempu validu:24 mesi
  • Precisione:Più di 99%
  • Specificazione:1/25 prova/scatula
  • Temperatura di almacenamentu:2℃-30℃
  • Dettagli di u produttu

    Etichette di u produttu

     

    Kit di Diagnostica(Oru Colloidale)per u sangue occultu fecale
    Solu per usu diagnosticu in vitro
    Leghjite attentamente stu fogliettinu illustrativu prima di l'usu è seguitate scrupolosamente l'istruzzioni. L'affidabilità di i risultati di l'analisi ùn pò esse garantita s'ellu ci sò qualchì deviazione da l'istruzzioni in questu fogliettinu illustrativu.

    USU PREVISTU
    U Kit di Diagnostica (Oru Colloidale) per u Sangue Occultu Fecale (FOB) hè un test immunocromatograficu di l'oru colloidale per a determinazione qualitativa di l'emoglobina in e feci umane, agisce cum'è reagente ausiliariu di diagnosi di sanguinamentu gastrointestinale per a diagnosi clinica. Stu test hè un reagente di screening. Tutti i campioni pusitivi devenu esse cunfirmati da altre metodologie. Stu test hè destinatu solu à l'usu prufessiunale di a salute. Intantu, stu test hè adupratu per IVD, ùn sò necessarii strumenti supplementari.

    DIMENSIONE DI U PACCHETTU

    1 kit / scatula, 10 kit / scatula, 25 kit / scatula, 100 kit / scatula

    RIASSUNTU

    U sanguinamentu ligeru di e malatie di u trattu digestivu dà nascita à FOB, dunque a rilevazione di FOB hà un valore impurtante per a diagnosi ausiliaria di e malatie di sanguinamentu gastrointestinale, hè un approcciu dispunibule per u screening di e malatie di u trattu digestivu. U kit hè un test qualitativu simplice è visuale chì rileva l'emoglobina in e feci umane, hà una alta sensibilità di rilevazione è una forte specificità. U test hè basatu annantu à l'immunocromatografia è pò dà un risultatu in 15 minuti.

    PROCEDURA DI TEST
    1. Togliete u bastoncinu di campionamentu, inseritu in u campione di feci, poi rimettite u bastoncinu di campionamentu, stringite bè è scuzzulate bè, ripetite l'azione 3 volte. Oppure, aduprendu u bastoncinu di campionamentu, pigliate circa 50 mg di campione di feci, è mette in un tubu di campione di feci chì cuntene a diluzione di u campione, è stringite bè.

    2. Aduprate una pipetta di campionamentu dispunibile per piglià u campione di feci più fluidu da u paziente cun diarrea, poi aghjunghje 3 gocce (circa 100 µL) à u tubu di campionamentu fecale è scuzzulate bè, mette da parte.
    3. Pigliate a carta di prova da u saccu di foglia d'aluminiu, mette nantu à u tavulinu livellu è marcatela.
    4 Eliminate u tappu da u tubu di campione è scartate e prime duie gocce di campione diluitu, aghjunghjite 3 gocce (circa 100 µL) di campione diluitu senza bolle verticalmente è lentamente in u pozzettu di campione di a carta cù u dispette furnitu, cuminciate à cronometrà.

    5. Per a striscia di prova: cacciate a striscia di prova da u sacchettu di foglia d'aluminiu, mettetela nantu à u tavulinu livellu è marcatela. Immergete l'estremità cù a freccia di a striscia in a suluzione campione, cuminciate à cronometrà.
    6. U risultatu deve esse lettu in 10-15 minuti, è hè invalidu dopu à 15 minuti.
    lk1

     


  • Precedente:
  • Dopu: